مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-14دانش

تاسیس دانشکده های علوم و فناوری های آینده دریایی در گیلان


معاون آموزشی وزیر علوم، خواستار تشکیل کمیته راهبری طرح تحول در همه دانشگاه ها شد و اضافه کرد: دانشگاه های استان گیلان، براساس آمایش سرزمین و آمایش آموزش عالی، - ایسنا/گیلان معاون آموزشی وزیر علوم، خواستار تشکیل کمیته راهبری طرح تحول در همه دانشگاه ها شد و اضافه کرد: دانشگاه های استان گیلان، براساس آمایش سرزمین و آمایش آموزش عالی، دانشکده های علوم و فناوری های نوین و بین رشته ای و فناوری های آینده را با تاکید بر دریا تاسیس کنند.

دکتر قاسم عموعابدینی امروز 23 آذرماه در نشست طرح تحول آموزش عالی استان گیلان که در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، این استان را مهد علم و دانش و ایمان و معنویت و شجاعت دانست و اظهار کرد: گیلان یکی از شاخص های تاریخی استقلال کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه گیلان جزو دانشگاه های برتر کشور است، افزود: اگرچه در دوران کرونا شاهد کاهش کیفیت آموزش بودیم، اما بعد از این دوران طی دو مرحله و به سرعت آزمون ها و آموزش های حضوری را آغاز کردیم و خوشبختانه به کیفیت مناسب رسیدیم.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به تشکیل کمیته طرح تحول آموزش عالی در راستای سند تحول دولت سیزدهم، تصریح کرد: دانشگاه ها جایگاه ویژه ای در سند تحول دولت دارند و لذا وزارت عتف با تاکید بر آمایش سرزمین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس دانشکده های علوم و فناوری های آینده دریایی در گیلان

تاسیس دانشکده های علوم و فناوری های آینده دریایی در گیلان